KATRIEN BAERTS / soprano
 
Described as “Breathtaking” and “astoundingly beautiful” (Place de l' Opera), with “voice and interpretation which are nothing less than a revelation” (Trouw) and “hair-raising feats of vocal agility” (The Telegraph), Belgian soprano Katrien Baerts has been noted for her powerful and sensual voice as well as for her profound and heartfelt interpretation.
Baerts made her debut at the National Opera in Amsterdam in a new production of Berg’s Lulu, and made her first appearance in Tokyo in Kris Defoort’s House of the Sleeping Beauties. She has performed several world premieres at the Concertgebouw Amsterdam, including Clara in Loevendie's opera The Rise of Spinoza and in the title role of Zuidam's Suster Bertken. In Jakarta, Indonesia, Katrien Baerts created the title role in Prabowo's dance-opera Gandari. Further roles include Micaëla in Bizet’s Carmen, Amina in Bellini’s La sonnambula, Despina in Mozart’s Così fan tutte, Miss Wordsworth in Britten’s Albert Herring, Stimme des Falken and Hüter der Schwelle in Richard Strauss’ Die Frau ohne Schatten and Amore and Valletto in Monteverdi’s L'Incoronazione di Poppea.
Her concert repertoire includes Pergolesi’s Stabat Mater, Bach's St. John Passion and Cantate BWV 202, Brahms’ Requiem, Mahler's 4th Symphony, Britten’s Les Illuminations and Ligeti’s Mysteries of the Macabre, with orchestras such as the Royal Concertgebouw Orchestra, the Netherlands Radio Philharmonic Orchestra, the BBC Philharmonic Orchestra and the Chamber Orchestra of Europe. Katrien Baerts has collaborated with renowned conductors such as Richard Egarr, Vladimir Jurowski, Oliver Knussen, Reinbert de Leeuw, Emilio Pomárico and Bas Wiegers. Her debut at the Barbican Centre in London was enthusiastically received by the press.
Recent and forthcoming engagements include a re-invitation to the Salzburger Festspiele with Klangforum Wien performing the role of Sie in Beat Furrer’s Begehren, her debut as Pamina in Mozart’s Die Zauberflöte with Holland Opera, Claude Vivier’s Lonely Child with the WDR Symphony Orchestra in Köln, Beethoven's Incidental Music for Goethe's Egmont with the Philharmonic Orchestra of Liège and Dutilleux's Le temps l’horloge with the Brussels Philharmonic.



KATRIEN BAERTS / soprano

Έχοντας χαρακτηρισθεί ως «μαγευτική» και «εκπληκτικά όμορφη» (Place de l' Opera), με «φωνή και ερμηνεία που αποτελούν μια αποκάλυψη» (Trouw) σε «ανατριχιαστικούς άθλους φωνητικής ευελιξίας» (The Telegraph), η Βελγίδα σοπράνο Katrien Baerts έχει διακριθεί τόσο για την επιβλητική και αισθησιακή της φωνή όσο και για τις εμβριθείς και ανυπόκριτες ερμηνείες της.
Η Baerts έκανε το ντεμπούτο της στην Εθνική Όπερα του Άμστερνταμ σε μια νέα παραγωγή της όπερας του Μπεργκ, Λούλου, και εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στο Τόκιο στη σύγχρονη όπερα του Kris Defoort, House of the Sleeping Beauties. Έκτοτε έχει ερμηνεύσει πολλές παγκόσμιες πρεμιέρες στο Concertgebouw του Άμστερνταμ, μεταξύ άλλων, τον ρόλο της Κλάρα στην όπερα του Loevendie, The Rise of Spinoza και στον ομότιτλο ρόλο της όπερας του Zuidam, Suster Bertken. Στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, η Katrien Baerts ενσάρκωσε τον ομότιτλο ρόλο στην όπερα-μπαλέτο του Prabowo, Gandari. Αλλά και στο κλασικό οπερατικό ρεπερτόριο, η Baerts ερμήνευσε σημαντικούς ρόλους – μεταξύ άλλων – Μικαέλα στην Κάρμεν του Μπιζέ, Αμίνα στην Υπνοβάτιδα του Μπελίνι, Ντεσπίνα στο Έτσι Κάνουν Όλες του Μότσαρτ, Miss Wordsworth στο Albert Herring του Μπρίτεν, Stimme des Falken και Hüter der Schwelle στο Die Frau ohne Schatten του Ρίχαρντ Στράους, Έρωτας και Νεαρός Ακόλουθος στην Στέψη της Ποππαίας του Μοντεβέρντι.
Το ρεπερτόριο της περιλαμβάνει επιπλέον εκκλησιαστικά έργα όπως το Στάμπατ Μάτερ του Περγκολέζι, τα κατά Ιωάννην Πάθη και την Καντάτα BWV202 του Μπαχ, το Ρέκβιεμ του Μπραμς, αλλά και την Τέταρτη Συμφωνία του Μάλερ, τις Φωταψίες του Μπρίτεν και Τα Μυστήρια του Μακάβριου του Λίγκετι, με ορχήστρες όπως Βασιλική Ορχήστρα Concertgebouw, Φιλαρμονική Ορχήστρα Ραδιοφωνίας Ολλανδίας, Φιλαρμονική Ορχήστρα του BBC και Ορχήστρα Δωματίου Ευρώπης, υπό τη διεύθυνση σπουδαίων αρχιμουσικών, συμπεριλαμβανομένων των Ρίτσαρντ Έγκαρ,  Βλάντιμιρ Γιουρόφσκι, Όλιβερ Κνούσεν, Reinbert de Leeuw, Emilio Pomárico και Bas Wiegers. Το ντεμπούτο της στο Barbican Centre του Λονδίνου χαιρετίστηκε με τεράστιο ενθουσιασμό από τα ΜΜΕ.
Πρόσφατες και επερχόμενες εμφανίσεις της Katrien Baerts περιλαμβάνουν την εκ νέου εμφάνισή της στο Φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ με τους Klangforum Wien στον ρόλο της Sie στην όπερα του Μπέατ Φούρερ Begehren, το ντεμπούτο της στον ρόλο της Παμίνα στον Μαγικό Αυλό του Μότσαρτ για την Ολλανδική Όπερα, στο Lonely Child του Κλοντ Βιβιέ με τη Συμφωνική Ορχήστρα Ραδιοφωνίας της Κολωνίας, στο θεατρικό έργο του Μπετόβεν, Έγκμοντ, με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Λιέγης, στο Le temps l’horloge του Ντιτιγιέ με τη Φιλαρμονική των Βρυξελλών.